BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010. július 19., hétfő

2.fejezet ;Várakozás

-Érezem a szagát!-mondta grimaszolás közben.

-Na én mentem!- és futásnak eredt.
-Ne Jacob, csak ezt ne!-kiabáltam utána.
Hirtelen megállt és rámnézett.
-Még messze jár, csak a határig jött.-kiabált vissza.
Nos, gondoltam magamba, ha ezt a kiabálást nem hallja meg.. akkor semmit sem..
-Még van egy kis időnk.-és hirtelen visszafutott.
-Ezt meg hogy érted?-értelmetlenül néztem rá.
-Csak, csak ne menj el oké?-tettem fel neki a kérdést újra meg újra.
-Muszály! Nem bírok itt maradni.-válaszolta durván, és egy enyhe de forró csókkal búcsúzott. Már futásnak is eredt és szép lassan eltünt a fák között. Én pedig dunnyogva elindultam a határ felé, oda ahol már vártak rám.
Alice, Emett, és Edward türelmetlenkedtek a határnál. Ez vicces, mert Jacob nem is említette hogy mind a három Cullen testvér itt lenne.
-Hé, Mrs.Cullen!-viccelődve kiáltotta Emett, és azonnal odafutott hozzám, és megölelve felemelt a földről.
-Jólvan,jólvan mostmár leteheted!-kiáltott rá Edward, amikor már fél perce szórított.
-Nos, halljam hol voltál?-Edward kérdőre vont.
-Háát.. tudod én csak, sétálgattam.. -próbáltam nem elárulni hogy Jacob-val voltam.
-Értem, és mi az a seb a lábadon?-kérdezte, és mind a hárman a vérző lábamra néztek.
-Oh, hát ez? Csak egy kiálló fa gyökerében megbotlottam.-mondtam el az igazságot.
-De kutya bajaom, nem kell aggódnod értem.-mentegetőztem.
-Oké, szóval akkor irány haza!-mondta Alice aki most szokatlanul szótlan volt.
Mind a négyen beszálltunk Edward kocsijába, és szótlanul ültünk.
-Alice, hogy állsz a készülődéssel?-kérdeztem, mert nagyon unalmas volt a hangulat.
-Oh.. tudod egész jól, már majdnem készen vagyok.-Mondta elég magabiztosan.
Hazaértünk. Engem kitettek a házunknál, és ők csatlakoztak a többiek vadászatához. Én pedig bementem a házba.
-Hé, Bells milyen napod volt ma?-csengett fel a szokásos kérdés Charlie-tól.
-Nagyon unalmas volt, mint mindíg.-és megadtam neki a szokásos választ.
-Apa!-szólítottam meg.
-Igen?-kérdezte vissza.
-Nem bánod, ha ma elöbb fekszem le? Nagyon fáradt vagyok.-válaszoltam neki, fáradt hangon.
-Persze, bells nyugodtan.-a megértő válasz megérkezett.
-Oké, akkor felmegyek.-és egyszeriben a lépcső felé vettem az irányt, de elötte még gyorsan telefonáltam egyet.
Kicsöng....
-Hé, Seth én vagyok az, Bella.-bemondtam a telefonba, azonnal hogy felvette.
-Szia Bella!-felkiáltott.
-Nem hiszed el hogy mi történt, találkoztam Jacobbal!-mondtam neki izgatott hangon.
-Télleg? És mégis hol?-kérdezte meglepően.
-Éppen a LaPush-ban sétáltam, amikor felbukkant a fák között.
-Ez remek!-felkiáltott.
-Szóval, nem tűnt el örökre.-reménykedett.
-Nem, nem tűnt el.-szóval akkor megnyugodhattok.-nyugtattam őt.
-Csak gondoltam szólok nektek, mert senkinek sem szóltam.-bizonygattam.
-Oké köszönjük.-megköszönte és hozzátette hogy:-Mást nem tehetünk mint hogy várunk, mert vissza fog térni a falkához.
-Okés, akkor várok, és Szia!-köszöntem el.
-Szia Bella!
Felmentem a szobámba és Edward már ott várt rám, aggódó arcal.

5 megjegyzés:

gicus19 írta...

Mi az? csak nem hallotta, mit mondott a telóba Bella?:O Nagyon tetszett:D
Kíváncsi vagyok a kövi részre :D:D
Várom a folytit:D
puszi

Adrienn írta...

hát... még én sem tudom, hogy
mi fog kisülni belőle!!! XD de egy biztos
ízgalmas lesz :D

Varga Vivien írta...

Sziaa nina:)
hívtál, jöttem, olvastam, és írok most:)
tetszik:)jóó kezdödik, de mivel nagyon Jacob ellenes vagyok remélem nem kever majd itt össze vissza.. és Bella nem lesz egy...XDXD de sjanos biztos vagyok benne hogy milliónyi keveredésre számíthatunk:)
Én biztos visszajövök, és olvasni fogom mert kíváncsi vagyok mit hozol ki a történetből:):)
Puszii neked:)

b írta...

Szia!
Nagyon jó lett!
Jacob rem nem kavar be!Seth olyan aranyos ahogy örömködik!
Edward elég mogor va volt!!!:/
Várom a kövit!
puszi

Adrienn írta...

köszi nektek lányook <3 majd meglátom mi fog
kijönni belőle XD de biztos tele lesz bonyodalmakkal!!! :D